12.05.12 - i could be chasing but my time would be wasted, they got nothin' on you baby



For till stugan runt klockan tre nå sånt tidigare idag med mamma för att äta grillat till middag då morfar, min morbror, min moster och två av mina kusiner Nattis och Carro var där. Sen när vi for hem därifrån bad jag mamma dumpa av mig i stallet så jag gjorde iordning Kira och gick ut på ridbanan och dressyrade/åkte runt på henne ett tag barbacka. Var riktigt mysigt, bortsett från att det blåste väldigt mycket. Nu ska jag vara snäll och diska här hemma och sen duscha och se film tror jag. En kladdkaka skulle inte sitta helt fel heller, kanske orkar baka en sådan också...

Kommentarer
Lisa säger:

SV: Tack Josse! :)

2012-05-12 | 21:48:45
Bloggadress: http://llisalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback