12.05.16 - Där jag hänger min hatt

Dagen började jag med att svära åt min telefon då den hade stängt av sig av sig själv inatt, vilket resulterade i att jag inte hade något alarm att vakna till. Nåja, inga missöden skedda då jag vaknade av mig själv 10 min efter mitt alarm skulle ringt. Jobbat har jag gjort 07.45 - 16.00. Kom även fram till att jag har ett ganska kul jobb, i alla fall när det ringer in kunder och vill boka resor och vet vad dom vill ha. Hem från jobbet liftade jag med Hanna, en tjej som också är ny. Och sen jag kommit hem har jag hunnit vara ut med Milla, baka mockarutor och nu sitter jag och äter middag. Ska kanske till pappa & Anna senare om dom är hemma. Skönt att vara ledig imorgon i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback