12.05.17 - To be loved

Började dagen just innan klockan 08.00 med att äta frukost innan jag sen for till stallet och fixade Kiras stallsysslor. Sen hann jag hem en sväng och byta kläder och fixa mig innan jag och mamma åkte förbi till morfar. Sen har jag hunnit vara till Sunderbyns sjukhus och hälsat på mormor och på hemvägen for vi förbi elgiganten så jag fick känna lite på olika mobiler så jag fick ett hum om hur dom såg ut och kändes att hålla i. Valet står väl i princip mellan en iPhone 4S, en HTC titan eller en LG Optimus 2x. HTC var size enormus att hålla i handen, 4,7" var den rättare sagt, men jag gillade den. Sen är jag ju rätt såld på vita iPhone, dom har ju allt.

Nåja, kom hem för ett tag sen och har hunnit äta hemmagjord pizza till middag och nu tänker jag ta en pn för är alltid lika trött varje morgon jag ska jobba så kanske hjälper? Sen ska jag duscha och se Twilight, Breaking Dawn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback