12.05.21 - vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster



Drog till stallet tidigare ikväll och klippte manen på Kira, hon har sett ut som ett fullblod korsad med en islandshäst med lååååång man sen i vintras men har inte idas göra nå åt den fören nu. Sen tvättade jag henne faktiskt, och holy shit vad svårt det är att få en skimmel ren!! Nåja, godkänt ren blev hon i alla fall och skönt måste det nog vart att bli av med massa damm :) Sen prövade jag rida Starre, en riktigt fin ponny men en väldigt, väldigt pigg herre. Gick bättre när jag kom på hur han fungerade, dvs. hur mycket ben och hurdant stöd i handen han ville ha. Frän ponny som jag lyckligtvis fick rida fler gånger om jag vill :)

Kom hem just innan 22.00 och sen dess har jag hunnit käka, rensa macen då jag ska lämna tillbaks den till skolan imorgon. Fått igåång min 17,3" laptop, sweet! Känns skumt att ha en PC när man haft Mac i flera månader. Nu ska jag dejta kuddarna, imorgon är jag ledig och har diverse ärenden att ordna under dagen. Hoppas på sol! :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback