12.05.23 - You may say I’m a dreamer, but I’m not the only one

När jobbdagen var slut 16.00 liftade jag in till Kalix med Hanna och for direkt hem och käkade middag, bytte kläder och körde till stallet. Där har jag fixat alla Kiras stallsysslor och sen for vi ut på en kort motionsrunda bara så hon fick komma ut och röra lite på sig. Var äckligt mycket små knott och Kira avskyr, verkligen avskyr insekter så blev ingen lång tur. Kom hem för ett tag sen och nu ska jag strax gå och duscha och sen käka och se film. Börjar först 08.45 imorgon så går alltså till 17.00, sådana dagar känns betydligt längre än om man jobbar till fyra trots att det blir precis lika många timmar. But, cash is king! Nu ska jag kolla på lägenheter, i Luleå, Umeå och Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback