12.05.28 - Our future is so bright we got to wear shades



På bilden ovan ser ni min middag. Eller ja, en del av den. müsli med äppelbitar och smak av kanel + några bitar 70% premium choklad. Nu sitter jag och funderar om jag ska åka till stallet efter jag ätit för att borsta, alt. tvätta Kira eller motionera henne på något vänster eller höger. Var dit när jag slutade och fixade alla hennes stallsysslor så det är i alla fall klart så jag kan göra hur jag vill nu. Ena stunden vill jag, när det är sol ute. Ena stunden är jag mindre sugen på det, när det är mulet. Sen kommer jag på ännu fler lockande anledningar, om hon ev. ska flytta med mig till Umeå om jag kommer in på ridgymnasiet vill jag ha henne välriden i dressyren. Och tänker man så blir man motiverad. Ska prata lite med mamma ikväll om diverse lägenheter. När man var liten ville man bli stor, så man fick göra vad man ville. Nu när jag är "stor" och får göra vad jag vill, då är jag nästan avundsjuk på sjuåringarna som cyklar ute på gatan och bara kan vara i flera år till, inte behöva strukturera upp en framtid på några månader. But I guess, it's time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback