if you start doing what's necessary, then do what's possible, and suddenly you'll be doing the impossible!





Skickat iväg ytterligare lite jobbansökningar, orkar verkligen inte bo kvar i Kalix, it's too small for me, way too small! Ska kika på lite lägenhetsannonser ikväll, det roliga är ju bara att jag inte vet vart jag vill ännu. Men äh, avstånd på kartan är bara siffror. Kan ingen bara dumpa ner mig i en storstad och ordna så jag får utbilda mig till bartender så jag får göra nå kul?! Jag förstår verkligen inte människor som inte vågar förverkliga sina drömmar, är det inte det dom går ut på? Folk som inte vågar ta ut svängarna för att man kan misslyckas. Vad är det för skit? Vågar du inte misslyckas kommer du heller inte lyckas. Tror inte en del förstår hur gärna jag faktiskt vill bli bartender och flytta till en större stad där det är lite drag i. Nu ska jag ta tag i vardagen och åka till stallet och bada min vita häst som nu mer är en brun (dammig/jordig) häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback