I've learned that sometimes, all you have to say is "fuck it", and just live.

Just nu sitter jag på jobbet, och ta't lugnt, jag har lunch nu. Har webbutbildning efter lunch fram tills att jag slutar och då ska jag hem och käka, byta kläder och dra till stallet. Får föresten helg redan idag då jag är ledig fre-sön, skönt! Hoppas på bra väder i helgen! :)

Har förresten sökt diverse olika jobb i Luleå, Umeå och Stockholm. Att det ska vara så svårt att veta vart jag vill flytta. Jag menar, jag kan välja vilket ställe jag vill, göra vad jag vill, gå skola eller inte gå skola. Skönt att vara 18 och få bestämma det själv, även om jag nu inte riktigt vet vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback