Läppförstoring, lycklig brud!

 

Fick ett sms av posten tidigare idag att mitt paket från Eleven fanns att hämta ut på ICA. I paketet fanns bla. "mirakel lypsylet" från Proclé som sägs att ska ge större/plutigare läppar. Såå.. fungerade det eller var det bara rent påhitt?

-

 

Måste säga att jag är äkta imponerad av att, tro det eller ej, att det faktiskt fungerar! Det svider i läpparna strax efter du satt på det och av att ha läst recensioner om produkten tycker många att den gör för ont för att ha på sig, mesar säger jag bara. Visst svider det, men inte alls så det gör "så otroligt ont!" som många skrev att den gjorde. Hög smärtgräns eller vadå? Att pierca läppen kanske inte är något, trots allt? Nej men, den var absolut värd sina ynka 35:- för skillnad gjorde den, ska dock pröva sätta de enbart på överläppen nästa gång för det är ju den jag egentligen vill fylla lite, lite, lite. Och kör jag på både över och underläppen blir det ju plus-minus-noll resultat eftersom den "förstorar" båda. Men den var grym, riktigt grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback