Norlie & KKV



Jag har dille på Norlie & KKV låtar, dom spelas om och om igen. Jag vill på Kirunafestivalen 28/6-1/7 men behöver nödvändigtvis inte vara där hela tiden men skulle inte tacka nej till det heller. En helgbiljett var inte ens dyr fast jag räknas som vuxen nu. Haha usch, låter ju nästan gammal...

  1. Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
  2. Norlie & KKV – Tröjan du hatar
  3. Norlie & KKV – När jag går ner
  4. Norlie & KKV – Ingenting står över mig
  5. Norlie & KKV – Pressad av tid
  6. Norlie & KKV – Can I Be The One

Kommentarer
Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan säger:

jag lyssnar fortfarande sjukt mycket på tröjan du hatar. Även fast den är rätt uttjatad nu :P

2012-05-19 | 22:29:35
Bloggadress: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback