stay grateful, so you never have to become hateful



Känns som att jag aldrig bloggar nå mer om vad jag gör på dagarna, men jag jobbar 07,45-16,00 och när man kommer hem brukar man vara rätt slut i huvudet beroende på hur hektisk dagen vart. Sen käkar jag middag, byter kläder och åker till stallet. Typ? Idag har i alla fall min syster vart snäll och fixat Kira så behöver inte åka till stallet idag. Nu ska jag gå och göra middag, sen ska jag kolla lägenheter och så i Umeå. Försök intala mig annat om ni känner för det, men det är ju till Umeå jag vill...

Kommentarer
Max säger:

Hej och tack för kommentaren :) Och detsamma, jättefin blogg! Och vilka snygga skor du hade köpt! XS alltså!? Det är det inte många tjejer som kommer i, grattis! :)

2012-05-10 | 23:57:32
Bloggadress: http://finest.se/maxygdell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback