Stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right.

Direkt när jag kom insläntrande genom ytterdörren när jag kom hem från jobbet var första, bästa destination soffan i vardagsrummet. Har suttit och pratat med mamma i säkert 50 minuter och kan inte säga annat än att jag älskar min mamma, hon är världens bästa! Vi har pratat lägenheter, jobb, bostadsort, bartenderutbildning etc. Allt känns mycket lättare när man kan bolla idéer och funderingar med någon som står som ett stadigt bollplank i alla lägen och känner mig utan och innan. Att flytta till Stockholm och jobba där, utbilda mig till bartender och sen kunna jobba som bartender ibland på sidan om ett "vanligt" jobb som ni skulle kalla det låter inte alls helt galet. Jag älskar Stockholm, no doubt. Gillar den stora mängden folk, draget och staden i sig och vad den har att erbjuda. Jag menar, det tar mig 2,5 timme hem till Kalix från Stockholm och från Umeå skulle det ta minst 3,5 timme och ändå ligger Umeå 34 mil bort och Stockholm ca. 96 mil bort. It ain't logical on the map. Tacka vet jag flyg, och att jag inte är flygrädd. Men som sagt, jag är inte säker på hur jag tänker göra. Luleå kan ligga bra till, det återstår att se, how this thing will work out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback