Svar på kommentar

I fortsättningen kommer jag svara på kommentarer som är skrivna med en länk till ens blogg, så jag enkelt kan svara på bloggen då jag inte vill ha "svar på kommentar" i min blogg, så vet ni.

Men svarar på den här,

Emma 
om On the floor: du skriver aldrig att du rider ut, alltså ut i skogen, låter henne jogga långa sträckor.

Svar: Nej, jag har inte skrivit det på väldigt länge då jag vintertid inte rider ut i skogen så ofta, jag rider henne efter byavägen osv men inte ut i skogen eftersom det hinner bli mörkt innan jag tar mig till stallet på vintern. På våren när det börjat torka upp rider vi ut i skogen men nu är det alldeles för blött, slaskigt och lerigt. Därför sker "uteridning" efter byavägen eller infarten osv. Men tänk på en sak, jag rider aldrig min häst i ridhus så hon går alltid utomhus på ridbana. Även om det är viktigt med uteritter så får Kira väldigt varierade motion, även om skogen inte är tillgänglig under vinter/vårtiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback