Like this like that

1. Hur gammal är du om fem år? 22år
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 174 långa och vackra centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Började se the perfect man innan jag somnade igår (inatt)
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms? ”Vi kommer och släpper ut hästarna, blev lite sen bara av all snö."
7. Var är dagens planer? Se film och fotboll
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland. Men sms är nog bäst i de flesta fall.
9. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
10. När såg du senast din mamma? 10 sekunder sen kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? 07,31
13. Har du någon gång hittat en katt? Vadå hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Umeå och Stockholm
15. Vilken plats föredrar du minst? där det är mörkt och jag är själv
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Time will tell ;) Haha.
17. Vad "skrämde" dig som barn? Att inte våga säga vad man tyckte utan att folk dömde en för hårt
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vet inte ens vad det är, så jag antar det ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar x2.
21. Sover du med lampan tänd eller släckt? Släckt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 10..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på när ju?
26. Är du social? Ja, för det mesta. Är jag tyst har jag bara inget att säga.
27. Vilken är din favoritglass? B&J chocolate fudge browie!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet och en Audi A4.
29. Tycker du om Kinamat? Yes.
30. Tycker du om kaffe? Nej, inte rent av kaffe..
31. Vad dricker du helst till frukost? Apelsin juice
32. Sover du på någon särskild sida? växlar från vänster till höger, sen till vänster igen innan jag somnar
33. Kan du spela poker? Vet inte om jag kan det irl, men på min Xperia kan jag de iaf ;)
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte, men vet några.
37. Vill du ha barn? Time will tell.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, inget jag vet iaf.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på humöret
41. Vad spenderar du helst pengar på? hårprodukter, kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nej, men två klockor. Bla. En Dolce gabbana.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha.. den du ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Vänstra pekfingret efter att ha råkat sticka in en grillkniv i fingret. De gjorde ont!
47. Vad har du för ringsignal? Jag vet faktiskt inte, haha.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, eller mamma har kvar i alla fall. :)
49. Flirtar du mycket? You'll never know ;). Haha, men nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På gården i huset vi bodde i förut.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, för den delen har jag ingen bil att behöva göra de på.
52. Har du fått fortkörningsböter? Räknas mammas order när jag ridit Kira och hon ropat "inte så fort..!" ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Go ask Alice (skoljobb) tror jag, vet faktiskt inte.
54. Läser du dagstidningen? Nepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol, bättre finns inte.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? citat till ett skoljobb, tror jag..
59. När var du i kyrkan senast? Helt ärligt så vet jag inte.
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Du heter: Josefin Strömberg
Smeknamn: Josse
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Har ingen spec låt, men är allergisk mot Eskobar - Someone new. Vill du se mig gråta så sätt på den låten..
Beroende av:
Musik
Vad tror folk om dig?
Att jag är extremt bortskämd och att jag är kaxig/dryg
Stämmer det?
Alltså, bortskämd kanske jag är men inte överdrivet. Och det kanske tål att tilläggas att saker jag köper har jag ofta betalat själv. Jag är varken kaxig eller dryg om du inte ger mig en anledning till att vara det, beror helt på hur du bemöter mig.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, no doubt!
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?
Nej, brukar dock le för mig själv när jag tänker på nåt roligt minne.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Illa!"
Var bor du?
I en skokartong
Trivs du där?
Absolut inte
Hur svarar du i mobilen:
Hallå?
Vem ringde du senast?:
Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag skulle vakna och gå och käka frukost, haha älskar min väckarklocka!;)
Antal timmar sömn inatt:
Runt 6 timmar
Sov du ensam:
Nej, med min hund
Brukar du komma i tid:
Oftast.
Hur känner du dig nu:
Helt okej
Vanligaste färg på dina kläder:
Vitt typ, kanske. Vet inte, min garderob är blandad.
Vad tycker du om fötter:
Bra att gå med om inte annat
Vad saknar du:
Några miljoner, sett dom?
Hade du en bra kväll igår:
aarå
Favorit dryck på morgonen:
Apelsin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
01-02, typ.
Är du blyg?:
Haha, inte särskilt.
Sysslar du med någon idrott:
Ridsport.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja, kanske. Jag har inte bestämt mig ännu.
Har du spytt offentligt:
Haha, ja..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt som jag inte kan göra som tjej. Haha nej, vet inte. :)
Är du nöjd med ditt liv:
Yes!
Är du bortskämd:
Beror på vem du frågar. Brukar låta så bland de flesta, dock inte enligt mig..
Vad gör du i morgon:
Vet inte ännu.
Vad är det värsta du vet?:
Bland annat de här.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Yes!
Vad är det finaste du fått?:
Ofta jag bara kan välja en sak?! Kira <3
En speciell dag du minns:
Kan inte välja en, måste välja iaf 3. 18/9-06, 13/7-07, 1/7-11.
Du samlar på:
Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag är inte typen som ringer. De är då ni får sådana där fina inlägg att läsa på min blogg med vad jag ogillar.;)
När grät du senast:
Minns inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa en lägenhet och en Audi A4.
Vill du gifta dig:
De är bara ett papper..
Vill du ha barn:
Time will tell
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
NejHar du någon gång gråtit dej till sömns:
Nej, faktiskt inte. Inget jag vet i alla fall.
Biter du på naglarna:
Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback